Multitronic Pro Oy

Simplifying Technology
Enabling Success

Teknisten ongelmien ratkomisen ei tarvitse olla osa arkea. Rakensimme mClientin helpottaaksemme asiakkaidemme jokapäiväistä elämää. \n  Tavoitteenamme on maksimoida jokaisen potentiaali poistamalla tarpeettomat tekniset esteet. Käyttäessäsi mClient-sovellusta, sinun ei tarvitse miettiä turvallisuutta, takuukysymyksiä tai virusuhkia. Meille on tärkeää että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, mitä he tekevät parhaiten. mClient huolehtii muusta.

mClient on palvelu, joka ei sisälly laitteiston hintaan

palvelutasosopimukset

mClient Basic

59 Per Kuukausi*
  • 24 h vasteaika
  • 72 h ratkaisuaika

mClient Standard

120 Per Kuukausi*
  • 4 h vasteaika
  • 24 h ratkaisuaika

mClient Growth

240 Per Kuukausi*
  • 2 h vasteaika
  • 12 h ratkaisuaika

mClient Enterprise

390 Per Kuukausi*
  • 1 h vasteaika
  • 3 h ratkaisuaika

Kaikki hinnat ovat ALV 0%

*mClient-palvelut voidaan räätälöidä. Yrityksesi koosta ja tarpeistasi riippuen voimme räätälöidä ratkaisun sinulle. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Hintaesimerkit lisättävistä palveluista

Kaupalliset paketit

Computer Management

4
10
Per Kuukausi/Laite
  • Automaattinen ilmoittautuminen sovelluksilla ja asetuksilla, komentosarjoilla ja mukautetuilla vaatimuksilla

Mobile Management

2
80
Per Kuukausi/Laite
  • Automaattinen ilmoittautuminen, mobiiliturva, asetukset ja sovellukset

Computer Security

4
20
Per Kuukausi/Laite
  • Päätepisteturvallisuus, uhkien ehkäisy, oivallusten tarkastus, lokien kirjaaminen ja prosessien havaitseminen

IdP Connect

1
80
Per Kuukausi/Laite
  • Yhdistä suosikki IdP-palveluntarjoajasi tietokoneeseen ja mobiiliympäristöön todentamisen ja käyttäjien hakujen avulla

Koulutus paketit

Computer Management

1
30
Per Kuukausi/Laite
  • Automaattinen ilmoittautuminen sovelluksilla ja asetuksilla, komentosarjoilla ja mukautetuilla vaatimuksilla

Mobile Management

0
70
Per Kuukausi/Laite
  • Automaattinen ilmoittautuminen, mobiiliturva, asetukset ja sovellukset

Computer Security

0
90
Per Kuukausi/Laite
  • Päätepisteturvallisuus, uhkien ehkäisy, oivallusten tarkastus, lokien kirjaaminen ja prosessien havaitseminen

IdP Connect

0
40
Per Kuukausi/Laite
  • Yhdistä suosikki IdP-palveluntarjoajasi tietokoneeseen ja mobiiliympäristöön todentamisen ja käyttäjien hakujen avulla

Kaikki hinnat ALV 0%

Kaikki hinnat ovat esimerkkejä käytettävissä olevista palveluista. Voimme räätälöidä lisäosat tarpeisiisi. Lisäosia, jotka ovat ostettavissa, ovat esimerkiksi laitehallinnan virustorjunta, pilvipalvelujen varmuuskopiointi, palvelinten varmuuskopiointi, Office 365- ja Office 365 -varmuuskopiot. Voimme olla sinun IT-tiimisi.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Palvelupaketimme

Rahoituspalvelut

Tarjoamme edulliset rahoitusratkaisut yrityksesi tarpeisiin, niin laitteisiin kuin palveluihinkin.

Pidennetty takuu

Tarjoamme paikanpäällä suoritettavia huoltoja yritystuotteillemme. Toimimme yhdessä tuotteiden valmistajien huollon kanssa. Näin voimme tarjota tukea useimmille tietokonemerkeille jo seuraavana arkipäivänä.

 

Laitteen suojaus

Turvallisuus on keskeistä kaikissa palveluissamme. mClient tarjoaa varmoja ratkaisuja. Tarjoamme tarvittaessa myös tietoturvakonsultointia yrityksellesi, laitteillesi, sekä infrastruktuurille.

Laitehallinta

mClient-sovellus tarjoaa perehdytyksen kun uusi laite otetaan käyttöön ja voit unohtaa aikaavievät asennukset.

Varastoraportointi

Hanki päivityksiä yrityksesi laitteistoon. Raportit voidaan lähettää automaattisesti viikoittain. Tuemme myös ulkoisten ratkaisujen yhdistämistä API: n kautta.

Räätälöity laitehallinta

Tämä palvelu automatisoi päivittäiset tehtävät, eikä asiakkaan tarvitse huolehtia uusien laitteiden käyttöönottamisesta. Selvitämme asiakkaan perustarpeet ja muokkaamme sovellukset, sekä asetukset niiden mukaisesti.

Loppukäyttäjän tuki

Tarjoamme yrityksesi henkilöstölle mahdollisuuden saada korkealaatuista loppukäyttäjän IT-tukea chatin, puhelimen tai sähköpostin välityksellä.

Löydä sinulle sopiva palvelutaso

Valitse sopimustaso yrityksesi tarpeiden mukaan. SLA takaa tuen korkean laadun.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Kokemuksesi on tärkein osa tukeamme
mClient Contact Form