Palvelupaketit
Simplifying Technology
Enabling Success
Teknisten ongelmien ratkomisen ei tarvitse olla osa arkea. Rakensimme mClientin helpottaaksemme asiakkaidemme jokapäiväistä elämää. Tavoitteenamme on maksimoida jokaisen potentiaali poistamalla tarpeettomat tekniset esteet. Käyttäessäsi mClient-sovellusta, sinun ei tarvitse miettiä turvallisuutta, takuukysymyksiä tai virusuhkia. Meille on tärkeää että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, mitä he tekevät parhaiten. mClient huolehtii muusta.

mClient on palvelu, joka ei sisälly laitteiston hintaan
Palvelutasosopimukset
mClient Basic
-
24 h vasteaika
-
72 h ratkaisuaika
mClient Standard
-
4 h vasteaika
-
24 h ratkaisuaika
mClient Growth
-
2 h vasteaika
-
12 h ratkaisuaika
mClient Enterprise
-
1 h vasteaika
-
3 h ratkaisuaika
Kaikki hinnat ovat ALV 0%
*mClient-palvelut voidaan räätälöidä. Yrityksesi koosta ja tarpeistasi riippuen voimme räätälöidä ratkaisun sinulle. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Hintaesimerkit lisättävistä palveluista
Kaupalliset paketit
Computer Management
-
Automaattinen ilmoittautuminen sovelluksilla ja asetuksilla, komentosarjoilla ja mukautetuilla vaatimuksilla
Mobile Management
-
Automaattinen ilmoittautuminen, mobiiliturva, asetukset ja sovellukset
Computer Security
-
Päätepisteturvallisuus, uhkien ehkäisy, oivallusten tarkastus, lokien kirjaaminen ja prosessien havaitseminen
IdP Connect
-
Yhdistä suosikki IdP-palveluntarjoajasi tietokoneeseen ja mobiiliympäristöön todentamisen ja käyttäjien hakujen avulla
Koulutus paketit
Computer Management
-
Automaattinen ilmoittautuminen sovelluksilla ja asetuksilla, komentosarjoilla ja mukautetuilla vaatimuksilla
Mobile Management
-
Automaattinen ilmoittautuminen, mobiiliturva, asetukset ja sovellukset
Computer Security
-
Päätepisteturvallisuus, uhkien ehkäisy, oivallusten tarkastus, lokien kirjaaminen ja prosessien havaitseminen
IdP Connect
-
Yhdistä suosikki IdP-palveluntarjoajasi tietokoneeseen ja mobiiliympäristöön todentamisen ja käyttäjien hakujen avulla
Kaikki hinnat ALV 0%
Kaikki hinnat ovat esimerkkejä käytettävissä olevista palveluista. Voimme räätälöidä lisäosat tarpeisiisi. Lisäosia, jotka ovat ostettavissa, ovat esimerkiksi laitehallinnan virustorjunta, pilvipalvelujen varmuuskopiointi, palvelinten varmuuskopiointi, Office 365- ja Office 365 -varmuuskopiot. Voimme olla sinun IT-tiimisi.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme
Palvelupaketimme
Rahoituspalvelut
Tarjoamme edulliset rahoitusratkaisut yrityksesi tarpeisiin, niin laitteisiin kuin palveluihinkin.
Pidennetty takuu
Tarjoamme paikanpäällä suoritettavia huoltoja yritystuotteillemme. Toimimme yhdessä tuotteiden valmistajien huollon kanssa. Näin voimme tarjota tukea useimmille tietokonemerkeille jo seuraavana arkipäivänä.
Laitteen suojaus
Turvallisuus on keskeistä kaikissa palveluissamme. mClient tarjoaa varmoja ratkaisuja. Tarjoamme tarvittaessa myös tietoturvakonsultointia yrityksellesi, laitteillesi, sekä infrastruktuurille.
Laitehallinta
mClient-sovellus tarjoaa perehdytyksen kun uusi laite otetaan käyttöön ja voit unohtaa aikaavievät asennukset.
Varastoraportointi
Hanki päivityksiä yrityksesi laitteistoon. Raportit voidaan lähettää automaattisesti viikoittain. Tuemme myös ulkoisten ratkaisujen yhdistämistä API: n kautta.
Räätälöity laitehallinta
Tämä palvelu automatisoi päivittäiset tehtävät, eikä asiakkaan tarvitse huolehtia uusien laitteiden käyttöönottamisesta. Selvitämme asiakkaan perustarpeet ja muokkaamme sovellukset, sekä asetukset niiden mukaisesti.
Loppukäyttäjän tuki
Tarjoamme yrityksesi henkilöstölle mahdollisuuden saada korkealaatuista loppukäyttäjän IT-tukea chatin, puhelimen tai sähköpostin välityksellä.
Löydä sinulle sopiva palvelutaso
Valitse sopimustaso yrityksesi tarpeiden mukaan. SLA takaa tuen korkean laadun.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme
