Multitronic Pro Oy

Telefon: +358 (0)20 730 5730

Support Helpdesk: +358 (0)20 730 5841

Support e-mail: support@multitronicpro.fi

Simplifying Technology
Enabling Success

Alla har så många saker att göra, att lösa tekniska problem borde inte vara en av dem. Vi byggde mClient för att förenkla vardagen för våra kunder. Vårt mål är att maximera allas potential genom att ta bort onödiga tekniska hinder. När du använder mClient behöver du inte tänka på säkerhet, garantiproblem eller virushot. Vi vill att våra kunder ska fokusera på vad de gör bäst och låta mClient ta hand om resten.

mClient är en tilläggstjänst ovanpå hårdvarupriset

servicenivåavtal

mClient Basic

59 Per Månad*
  • 24 h responstid
  • 72 h lösningstid

mClient Standard

120 Per Månad*
  • 4 h responstid
  • 24 h lösningstid

mClient Growth

240 Per Månad*
  • 2 h responstid
  • 12 h lösningstid

mClient Enterprise

390 Per Månad*
  • 1 h responstid
  • 3 h lösningstid

Alla priser är MOMS 0%

*mClient-tjänster kan anpassas. Beroende på ditt företags storlek och dina behov kan vi skräddarsy en lösning för dig. Kontakta oss gärna för mer information.

Prisexempel på tilläggstjänster

Kommersiella paket

Computer Management

4
10
Per Månad/Enhet
  • Automatiserad registrering med applikationer och inställningar, skript och anpassade krav

Mobile Management

2
80
Per Månad/Enhet
  • Automatiserad registrering, mobil säkerhet, inställningar och applikationer

Computer Security

4
20
Per Månad/Enhet
  • Slutpunktssäkerhet, förebyggande av hot, insynsgranskning, loggning och processdetektering

IdP Connect

1
80
Per Månad/Enhet
  • Anslut din favorit IdP-leverantör till din dator och mobilmiljö med autentisering och användaruppslag för lager

Utbildningspaket

Computer Management

1
30
Per Månad/Enhet
  • Automatiserad registrering med applikationer och inställningar, skript och anpassade krav

Mobile Management

0
70
Per Månad/Enhet
  • Automatiserad registrering, mobil säkerhet, inställningar och applikationer

Computer Security

0
90
Per Månad/Enhet
  • Slutpunktssäkerhet, förebyggande av hot, insynsgranskning, loggning och processdetektering

IdP Connect

0
40
Per Månad/Enhet
  • Anslut din favorit IdP-leverantör till din dator och mobilmiljö med autentisering och användaruppslag för lager

All priser är MOMS 0%

Alla priser är exempel på tjänster. Vi kan skräddarsy tillägg efter dina behov. Tillägg som kan köpas är till exempel enhetshantering antivirus, molnbackup, serverbackup, Office 365 och Office 365-säkerhetskopior. Vi kan vara ditt IT-team.

Kontakta våra experter

Våra Tjänstepaket

Finansiella tjänster

Vi erbjuder en överkomlig ekonomisk lösning för dina affärsbehov. Vi tillhandahåller olika ekonomiska lösningar för många olika typer av tjänster och hårdvara.

Förlängd garanti

Vi erbjuder on-site service på företagsprodukter. Tillsammans med tillverkarens servicepartner kan vi erbjuda affärsstöd och service nästa dag på många av datorvarumärkena.

 

Enhetssäkerhet

Säkerhet är avgörande för alla våra tjänster. mClient erbjuder en säker lösning. Vi kommer också att tillhandahålla säkerhetskonsultation för ditt företag om enhets- och infrastrukturslösningar om det behövs.

Enhetshantering

Med mClient tillhandahåller vi en grundläggande inställning av enhetsutrustning för ditt företag out-of-the-box. Glöm tidsödande utrullning av hårdvara.

Lagerapportering

Vi erbjuder rapporter på enhetsinventariet i ditt företag. Rapporter kan skickas automatiskt varje vecka. Vi stöder också integrationer med externa lösningar via API.

Anpassad enhetshantering

Automatisera de dagliga uppdateringarna. Oroa dig inte längre för att rulla ut nya enheter. Vi intervjuar våra kunder om deras grundläggande behov när det gäller applikationer och inställningar. Detta är möjligt att skala och anpassa efter dina behov för att uppnå bästa möjliga lösning.

Stöd för slutanvändare

Vi erbjuder möjlighet för din företagspersonal att få högklassig IT-support för användare via chatt, telefon eller e-post.

Servicenivåavtal

Välj den lämpligaste nivån på avtal för ditt företags behov. SLA säkerställer den supportnivå du kan förvänta dig från vårt team.

Kontakta våra experter

Din upplevelse är den viktigaste delen av vår support
mClient Kontakt Formulär